Wednesday, July 21, 2010

Ari neh aku btol btol tade mood. dari pg tdik smpai mlm neh aku rase asek na mara jer. adehh. pahal aa? smpai tdik pown aku TERmara mom aku. ma, sorry !! adek ta sngaje mara mama. mama suroh adek mkn, tp adek tanak. sorry a lot mama ); tah setan mane aa da masok lam bdn aku neh. da laa aku tade mood. bole plak mamat tuh buat hal. lg laa plus aku tade mood. nape laa kau slalu buat aku camneh? aku kecewa gile laa. kau da ta sayangs aku kew? or kau da ade org laen? aku tension babe slalu camneh. aku call kau tanak agkt. bkn skaly dua aku call. byk kaly kott. kau pekak kew? atau kau mrayaw ngan betine laen? jgn smpai aku dpt tao da laa. aku neh mcm terhegeh hegeh kt kau jer kn. yg kau buat tatao ngn aku. aku neh patong kew? please jgn buat aku mcm neh. sucks !!



Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: