Saturday, July 24, 2010

boring boring boring
neh jela keje aku setiap ari
online online online. tension nye. bole gile aku camneh.
slalu nye setiap mlm aku jmpe my boyfie. tp mlm neh ta plak.
my boyfie da start keje mlm skang. so susa siket na jmpe dye.
ptg tadik aku sempat jap jmpe dye. hee rndu laa kate kn (:
ade laa dlm 2 3 jam jmpe
rase mcm ta puas ow. ohh. rndu sgt sgt kt dye ;p
mlm neh aku ta keseorangan. sbab d temani mmbe aku siti nazirah
dye jiran umah aku. umah kiteorg dkat jer. tatao laa pahal tibe tibe ari neh dye na
tdo umah aku plak. alaa, aku ta kesah pown. tade laa aku boring sgt kn.
tpp aku rndu kt my boyfiee. tadik da 3 kaly aku call.
dye pown ckp boring jugak keje mlm n rndu kt aku. haha.
aku rase ta bole na brpisah ngn dye walaupown sesaat.
huhh. sesaat ta jmpe rase mcm satu bulan ta jmpe. ngee.
my boyfie mlm pkol 7am. tuh laa time aku da tido.
aku na tggu smpai dye balek. tp lmbt sgt plak. mate aku neh pown ta brdaye lg na menahan.
sayangg, i rindu kt you sgtsgt (:
Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: