Friday, December 17, 2010

HIS NAME IS ROSLAN


Just 3 words can i said " i love you " ! yess you MUHAMMAD ROSLAN. you are my everythingg. im really really love you. no others person can take you from my heart. and only you in my heart. nobody can replace you in my heart. * wahh. byk btol my heart kan. huuu. dear, im sorry if i have doing something wrong wif you. tade niat lansong na buat you mara or saket haty. i kno i da byk saket kan aty you. ohh sorry darlingg. i sayangs you sgt sgt. terlalu sayangs smpai i bole jadik gile. now, i just want to say sorry about thats day. mmg i sala sebab kluar ta gtao you. that time kite tga gado kan. so tuh yg i ta gtao you yg i kluar. hope you understand. i da buat satu kesilapan yg you ta suke. rase bersalah sangat. tapi, kite gado sekejap jerr. mlm tuh da okeh sikett. i takot you da fedup dgn i. hohmygod ! i hope no laa. jaoh kan laa dari bersangka burokk. i hargai sgt ape yg you buat slame nehh. you terlalu saba melayan karenah and perangai i. you sgt baekk sayangg. you slalu mara marai, tp its okehh. sala i jugak buat you mara kan. i akan cube ubah perangai i nehh. i tanak dah buat u mara mara. give me time and chance to improve myself ok. i will do it hunny. i just want you know one things, iloveyousomuch ! i want you always happy wif me. (:

Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: