Friday, December 10, 2010

ICE SKATING !

3 hari lpas aku g ice skating kt sunway dgn my boyfiee and friendss. masok kaly neh da second time kiteorg pergi. tha first time kteorg pergi tuh just 2 pasangan couple jerr *nana and nizam. second time neh pergi 3 pasangan couple plakk *ana and boboy. nana and nizam still follow jugakk. ana dgn boboy neh baru first time na pergi and first time jugakk na maen. at tha first time tuh dorang ta ikot. ade hal agak nyee. so kaly neh boboy yg ajakk. kate nye saje na try maen. hehe. mmg ramai laa jugakk time tuhh. biase laa cuti semperna awal muharam kan.

FUN ouhh pergi ramai ramai nehh. brtambah huru hara siket kan. haha. first time kami maen ice skating tuhh, mmg wajib beli glove sorang satu. and aku beli sepasang stokin becauseee aku tade stokin laa. Lan tape laa dye mmg da adee. and and second time kami dtg neh pown kene beli jugakk. mmg mmbazirr ! d sebabkn glove and stokin aku tertinggal kt umah sewa, so trpakse laa beli lg. haha. aku da ckp dgn Lan suroh pergi umah sewa aku jap sbab na amek glove and stokin. then Lan ckp tayah laa nnti lmbt laa jem laa ape laa. so aku pown just ikot and ta mmbantahh. dye ckp " alaaa, kite beli jelaa yg baru". skaty dye laa kan duet dye. bukan duet aku. hahaha. so its okeh laa sayangg. huuuu. see, melayang duet mcm tuh jer. kalo ade glove and stokin tuh jimat sikett. just bayar duet masok tuh bape jer kan.

Aku da pandai siket dari sebelom nehh. hehe ! suke sgt sgt. kalo ta dulu aku still pelok Lan. tp skang just pegang tgn pown da bole. suke suke ! jgn jealous. tapii kann, dua kaly aku jatohh. aku igt tanak bg jatohh. Lan punye pasal laa neh. bole plak dye guraw guraw, skaly aku pown jatoh laa. semua jatoh, except LAN. haha. bajet terrel laa tuh eh sayang?

JEALOUS dgn Lan ! sebab dye da bole maen tanpa pegang ape ape. aku lepaskan dye g sorang sorang. bkn maen suke lg dye. bole tahan laju nyee. uwwaa ! bile laa aku na bole neh tanpa pegang ape ape. tape tape ! tggu laa maybe akan dtg. HAHA tp lame lg kott. wait jelaa ok !


~ FIRST TIME ~

* see my sayangg. bajet da pandai maen laa tuhh. ta jatoh konon nyee. heee ;p


* time first maen. memang kene pelok ketat ketat and pegang tepi. haha klaka kann.


* before na memulakan ice skating ! sempat lg berposing (:


~ SECOND TIME ~





3 pasangan couple beraksi bermaen ice skatingg. FUN gileee babe. (:











* after maen ice skatingg. actually, semua penat maen ice skatingg. tapi still jugak na bergamba. huu. have a nica dayy ! loveyouall (:

Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: