Sunday, March 20, 2011

marah tak tentu pasal ~

Ya allah Ya tuhan ku..
apa yg dah aku buat nehh ?
sumpah aku rase serba salah dgn si dia.
aku dah buat dye merana dan sedey.
act ptg tadik kami da janji mau tgk wyg.
aku tao kete dye problem siket, so anta laa kt bengkel.
igt kan ptg tadik da bole siap. sbab tade laa rosak ape pown. just bnde kecik jer
so bole laa siap dgn secpt mungkin kann.

TUP TUP.. dye cakap ta jadikk.
da laa time tuh ta bole na contact lansong dgn dye.
kami tukar fown and num skaly.
mane laa aku na ade changer fown tuhh.
batery da nazak gilee. mmg ta bole on lansong.
mmg tatao da na buat ape ! gelisah mcm cacing kepanasan * btol kew ? haha
try on facebook. seb baek ade my fren yg sdg online kann
just mtk tlg kt dye. huhh ! selamat ~ thanks yaw nana. kalo you tade, tatao laa mcm mane.
mmg susah na contact laa kann.

aku merajok, aku mara kan dye. sebab ? sebab aku ta dpt tgk wyg. what the fishhh !
kete kt bengkel, so ta bole laa na kuar.
pasal bnde tuh pown aku na mara kann.
yess ! aku mmg pantang kalo org mungkir janji. even tho ape pown problem.
mmg terlampau mara kn sgt tadikk. sampai aku ckp yg bukan bukan.
and mula laa aku kurang ajar dgn dye. act aku ta suke kurang ajar dgn dye nehh.
still hormat dye yg lebih tua dari aku.
bile da mara, mmg akan jadik mcm tuhh. so kene laa trime yerr.

ta cukop dgn mara, sy ckp bkn bkn lg.
please jgn carik aku lg, aku da bnci dgn kau, and tha last one aku da ade org laen.
mmg dye ngamok gilee time aku ckp mcm tuhh.
my family sume tao kami tga gado. yelaa, gado pown kt umah aku kann.
smpai baling baling fown and masing masing muka ketat.
aku da ckp jgn dtg umah aku ! aku tanak tgk muke dye daa. but dye dtg jugakk
and kami bergado mulot. mcm yg aku ckp tadik, kuar perkataan yg ta sepatutnye.
act aku mane ade org lain. aku saje ckp mcm tuh bg dye tggalkan aku.
hati dah panas laa katekan.
tapi dye still ta caye. dye tao aku tipu. and dye sgt terseksa.
aku da buat dye merana and smpai mnanges nanges dye soh jgn tggalkan dye.
hahaha. kelaka jugakk. bole dye melutut kt kaki aku.
pantang btol aku org buat mcm tuhh.
ta penah penah aku tgk dye mcm tuhh. kali neh lain siket.
mcm org gile da aku tgk dye. kesian mmg laa kesiann.

afta dye pergi gombak, dye dtg balek umah aku. lepak dgn aku lg.
ikot kan malas na lepak lg kann. da bnci. * tade laa bnci sgt pown.
then dye belikan aku nasi lemak dpn umah tuhh. huhh !
dari mara teros hilangg. heee -_-
tibe tibe kami da berbaekk. haha. slalu da mcm nehh.
gado kejap jer. then baek balek ta smpai satu hari pown.
hari tuh jugak akan berbaekk.

yess ! mmg aku bersalah and jahat kew aku nehh ?
bkn suke suke aku na buat dye mcm tuhh.
aku rase mnyesal sgt sgt. aku da buat dye mcm org gile and merana.
aku tao dye btol btol sayangs kan aku.
and aku pown btol btol sayangs kan dye. adat laa dlm bercinta mesti ade gado kann.
aku try ubah perangai aku. aku na hormat dye yg lebih tua dari aku.

sorry for my mistake darlinggg ! i always love you.

and aku amek hati dye balek dgn belikan dye rokok. HAHA.




Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: