Tuesday, March 15, 2011

mmg tengah marah !

hye hye to all peeps. mmg agak lame sy ta mengupdate belog nehh. maybe tade mase kott na taip taip. story byk, tp mase tade. skarang neh jela mase nye. haha. actually tade mood skang nehh ! dgn tgah selsema, demam, bengang and mcm mcm lg laa.

neh semua gara gara kau laa betina aku demam neh ! kalo takk, tade nye aku demam. haishhh ! rase mcm na maki org jer. bole ? meh meh sape yg mau kene maki. aku paling cukop pantang dgn sorang hamba ALLAH nehh ! * bia laa rahsia. aku ta suke membe yg bile susah baru na terhengeh hegeh carik. bile senang kau blah mcm tuh jer. F*** laa cibai ! mmg aku btol btol mara skang. aku da lame bersaba. aku ta pandai mmbalas nehh. bia tuhan jer yg balas kan.

bile mmbe BAIK kau tade, bru kau sebok sebok ajak aku teman kan kau kew sane sini kan. bile kau dgn betina indon tuhh, mmg haram laa. ehh kau dgn dye same laa ! hipokrit ! ya allah. nape laa ade manusia mcm korang dlm dunia nehh ? aku ta heran laa tade kawan mcm kau ! belambak lg kwn kwn aku kt luar sane. lain laa kau ! kehadiran kau mmg aku ta suke.

aku tatao na balas mcm mane ? smpai mmbe roomate aku mara sgt sebab aku baek sgt dgn org mcm tuhh. dah byk peluang yg bole aku balas dendam. tapi aku ta buat. yess ! mmg aku ta pandai bab bab nehh. baekk kann ? hahaha. aku na tengok korang bole bertahan smpai bile. and kau minah indon * upss sory, mara sesgt nehh. kau mmg mcm * p****** ! hishh. sumpah aku ta paham. kau igt ramai kew yg suke dgn kau ? dgn perangai kau yg mcm hanjing tuh, sape laa yg suke. byk da mulot yg berckp pasal kau. msti kau tatao kann ? bajet kau HOT , BAIK laa neh ? euuww sory laa. fyi, mmg ramai yg kutok kutok kau. tolong laa berubah. sampai bile kau na mcm tuh ? org akan benci dgn kau. kawan baik kau ta rase lg ape yg aku rase. aku da kwn lame dgn kau. so aku tao kau mcm mane. better kau sedar laa dari skarang. before ramai lg yg akan benci kau.



Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: