Monday, April 18, 2011

CIKGU SYIDA DAH POPULAR


hellooo. hyee peeps ! korang kenal gamba sape yg kt atas nehh ?
siap berbaju merah and tudong merah lg.
sape yg ta kenal kann ?
dye laa CIKGU SYIDA yg semakin hangat skang nehh.


actually aku tatao pown yg dye cikgu

and

aku igtkan dye TAK BTOL sikett.
bkn na ckp dye gile kew apee.
dahh mmg aku tatao.
lg lg org ramai dok post VIDEO cikgu syida neh kt FACEBOOK.
aku tao belambak video cikgu syida nehh kt youtube.
kadang kadang ade jugak aku tgk.
then mesti gelak sorang sorangg.
sebab nye kelakar na mampos. dye suke sgt miming lagu lagu yang hadee.
bagos btol cikgu nehh kann (:

dengar cite plakk, cikgu syida neh masok berita metro. ehh btol kew ?
btol laa. buat ape aku na tipuu. aku ingat kan cikgu neh sekadar kt youtube jer.
tgk tgk masok paper bagai. mmg da famous laa kann dgn aksinya yg gile gile.

sape sape yg tatao video cikgu neh, bole laa search kt youtube.
mcm mcm video ade. mmg korang ta kering gusi laa kalo tgk. heee -,-

kalo korang na follow dye punye blog pown bole jugakk. CIKGU SYIDA







p/s : mesti cikgu syida neh famous kt skola dye kann. dan dye ta kenal erti malu. bagos btol laa cikgu syida nehh. lepas neh ade cikgu cikgu lain yg na tiru aksi cikgu syida neh takk ? hehe (:



Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: