Thursday, June 23, 2011

gud byee fever .


Assalamualaikum :)


hamboi. lame gila lahh sy tak bercerita neh kann. bkn hape laa kann. actually arituh demam siket. heyy, bkn siket byk taw. haha. ade laa dalam seminggu lebih mcm tuhh. lame kann ? mmg teramat lemah mase tuhh. nak buat pape keje pown tak berdaya. nak makan lagi laa takde selera. deria rase pown kurangg. haihhh. tah kenapa laa demam seterok tuh kann. takkan disebabkan *peot* dlm mase yg same ? hmm. entah laaa. sampai telinga pown jadik berdenggung. berdenggung tuh mcm bile kite masok hutan mcm tuhh. kan telinga kite jadik berdenggung. memang tension bile keadaan mcm tuhhh. sendiri ckp pown tak dengar sgt. just telinga kanan jee yg okayy. now, alhamdulillah okayy dahh. maybe sebab panas dalam kott. tuh yang jadik begituu.


hambekk kauu ! byk gilee nak telan. PAHIT ! TAK SUKA !


dengan mengikut perintah doktor, sy TERpaksa jugak laa makan ubat. ikot kan hati taknak taw. tapi di sebabkn nak baik laa terpaksa makan kann. kalau tak sampai bile sy nak baikk ? kann ? hihihi. bila dah sehat nehh, byk pulak mmbebel kann. biase laa baru lepas baikk. neh pown selsema tak okayy lagi. still selsema siket. asal malam jee mesti batok kuat. smpai nak tido pown tak bole. bila siang takde laa batok terok sgt kann. hehe :)


palingg tak suke ubat batok. serious tak sentuh and minom alnsong pown.
mcm mane laa batok nak baik kann ? hehe ;p


* esok ade camping kt HULU LANGAT BATU 14 selama 3 hari 2 malam. mood : excited tapi takott. mcm mane tuhh ? HAHA. so harap harap takde sakit sakit dan cepattt laa sembohhh. takot nanti nak buat aktiviti pening pening plakk. pening dahh laa tak baik baik lagi. kejap kejap datang. esok kene bawak ubatt ! pentingg ! hihi. doakan sy selamat pergi dan selamat pulangg. :)

no lappy no facebook no berblogg-ing.

p/s : encik boyfiee, tolong jaga lappy sy baik baik yee. sy amanah kan untuk awak. * bluekk. nak muntah bole ? haha. dah balek camping nanti sy amek. one more, i will miss you sayangg. <3




Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

1 org yang membebel:

cik aisha said...

bru baik dr demam le ni...take care ye...:)