Saturday, August 28, 2010

suda brkurun lame laa jugak aku ta update. maybe bz sgt kott. huhu. lg pown aku kn dok umah sewa. mane laa ade broadband na online. tuh yg susa siket tuh. adehh. skang neh bulan puase. da stga bulan rase nye kite berpuase ;p. selamat menyambut bulan ramadhan ! hee. ketinggalan btol laa aku neh, org laen da wish awl daa. aku neh baru skang na wishh. klaka btol knn. kadang kadang tade mood na update blog neh. da penoh dengan sarang labah labah baru laa na update kn. hoho. assgnment?? jgn ckp laa. belambak ouhh. tension aku memikirkn pasal assgnment neh. ta henti henti assgnment dtg. lecture lecture, tlg laa jgn bg assgnment daa. da cukop byk da neh. smpai tatao da na wt yg mane satu dlu. lame lame aku bole jadik gilee. hahahaha. tape tape. assgnment pk nnti nnti laa. skang aku pk na shopingg. yeahh !!! da shoping hilang siket tension kott. ta saba nyee na shoping. na mintak duet kt mama && papa siket. arap arap dorang bg laa. aku na shoping sakan wif my boyfiee. eee excited nyee. ((:
Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: