Friday, July 30, 2010



ari neh mcm biase aku bgon pkol 230pm. haha. bkn maen awal lg aku bgon kn. bgon bgon jer aku teros buat keje umah. neh laa keje aku stiap ari. hee. biase laa. anak yg baek laa kate kn. sementara aku cuti neh bole laa aku buat semua keje tuh. nnti bile da masok sem 4 ta dpt da na buat. sian kt my mom kne buat semua tuh. adehh.

ptg tadik aku g bank dgn my boyfiee. mama aku tuh suroh aku bukak bank ASB plak. siap da bg duet rm100. takan laa aku tanak buat plak kn. so aku pown ajak laa my boyfie teman kn. lgpown dye cuti ari neh. suke suke (: hee

smpai di CIMB bank, aku pown tnye laa kt sorang pakcik yg jage dlm bank tuh

aku: pakcik, tumpang tnye. saya na bukak bank ASB. camne ekk?
pakcik bank: sorry laa, kaunter da tutop. adek kne laa dtg sbelom pkol 400pm
aku: laa. yekee? (dgn rase kecewa? urm, tape laa pakcik. trima kasih. ;p

haha. mmg kecewa gile laa. mama aku ckp pkol 430pm tutop. rupe nye pkol 400pm da tutop. tuh laa. pdn muke aku kn. sape suroh dtg lmbt. bak kate my boyfie "you tuh laa siap bkn maen lmbt lg". hishh. jahat btol my boyfie neh kn. ckp aku siap lmbt plak.

http://www.emocutez.com

dgn rase kecewa && hampa ta dpt bukak akaun bank, aku dgn my boyfie pown g laa mkn. due due lapa, ta mkn lg. hee ;p
lpas abes mkn aku dgn lan pown g B.B kejap. dye laa gedik sgt na tgok kasot. mentang mentang laa da dpt gaji. tp gaji pown ta cukop lg. dgn bayar duet kete lg laa ape laa. tuh pown ade hati lg na beli kasot yg mahal mahal. tggu laa gaji bulan dpan plak sayangg.
tyme kteorg kuar g BB tuh, aku buat muka dgn lann. tahh! dye tuh trlebih guraw sgt. aku pown mara laa. smpai ta tego dye lnsong sepanjang kt BB smpai laa balek. punye laa mengamok lantuh dgn aku. mcm mcm pkataan kuar dri mulot dye. tp aku saba jerr.
dlm pkol 900pm camtuh, aku da balek. still mara && buat muka lg. haha. dasyat kn aku. aku teros blah masok umah tanpe salam dye. dye pown bengang & tros blahh.
dlm bape minit tuh dye call & dye membebel dgn aku. dye mara gile smpai balingg fown kt jlnraya. abes pecah screen fown. hape kebenggap laa sygg aku tuh. asal mara jer msty baling fown. nape ta baling kete tuh jerr? puas siket aty you kn.
lpas setengah jam camtuh, dye lpak umah aku. mase tuh da ok siket laa. tp still mara jugakk. huhu. dye belikn aku nasi lmak. kteorg pown mkn laa same same. hahaha.
tyme tga mkn tuh tibe tibe...... ex dye plak text. heyy! mmg panas laa aku. da laa masalah tadi pown ta settle lg. dtg lg masalah. dugaan dugaan ! bole plak dye text my boyfie dgn pggil b hunny. what the... lg plus plus laa kemarahan aku. ape lancau laa dye text lan lg. bodo laa pompuan tuh!

http://www.emocutez.com

aku nanges & nanges & nanges. and then lan call n text betina haram tuh. aku sempat ckp dgn betine tuh kejap. huhh! mulot mcm kimak dohh. bau longkang ! budjet bagos plak kau kn. langsi sial. aku tao aku ta sehebat kau. kau laa paling hebat kt dunia neh kn. na tnjok gengster plak dgn aku. igt aku takot kew? ehh. jgn smpai aku tumbok muka kau tuh da laa. sucks !! gampang punye betina.
lann pown pujok laa aku. dye pujok gile gile punye. dye explain kn laa semua bg aku ta syak yg bkn bkn. lann sound kt betina tuh jgn kacaw lan lg. hahaha. takot dye dgn laki aku tuh.
da agak stgah jam dye pujok aku, aku pown ok laaa. mmg aku sedeh gile laa. tatao da na ckp camne. hnye tuhan jer yg tao prasaan aku tyme tuh camne. aku daa sayangs lan sgt sgt. so aku tanak betina tuh kacaw lann aku lg. lan tu hak milik aku skang. ta paham paham lg kew betina?

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: