Friday, November 5, 2010

KISAH BARU

fuhhh. dah lame gile aku ta update blogger nehh. dah lame terbiar sekian lame. kesian kau kn blogger. mesti kau tertunggu tunggu kehadiran aku. haha. busy sgt laa kate kn sampai tade mase na usha blog aku nehh. hurm, mcm mcm story ade. mcm mcm juge dugaan yg terpakse aku lalui. sunggoh pedih sunggoh ! smpai aku sendiri ta dapat na settle kn sendiri. aku semakin bahagia dgn my boyfie ( lan ). mmg byk sgt dugaan dlm hubungan nehh. tape aku terime neh semua. alhamdulilah kiteorg kekal smpai ke ari nehh. nehh semua kuasa allah. kite hanye merancang allah yg tentu kn sgale nye. makin lame aku makin sayangs kt dye. susa na luahkn mcm mane prasan neh kt dye. hanye allah jer yg tao. aku memang sayangs dye teramat sangat. aku harap hubungan nehh akan kekal sampai akhir hayat. AMIN ! doa doa kn laa yerr (:

Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: