Saturday, November 6, 2010

S U P E R B !!

ARGHHH !! tension tension. serabot pale pkir pasal study nehh. exam final na dekat dahh. amty laa aku. ape pown aku ta ready lg. hampehh ! satu pown aku ta study lg. haihh. bkn maen malas lg aku na sentuh buku tuhh. lg kn plak na bace mmg ta laa kn. OMG ! mcm mane nehh? mcm mane na ade kn balek semangat study nehh. aku tanak fail dlm exam. tanak ! tanak ! aku mesti study hard nehh. yess MESTI ! ila tolong jgn jadik pemalas ok. kau igt laa kt parents kau tuhh. dorang pnat pnat anta kau study. kau mesti tunjuk kn ila. aku na dpt result yg SUPERB ! hee. so mesti laa kne study mulai skangg. jgn asek na online online online. tggal lg bape mmgu jer na exam. na gugor dah jantong aku nehh dengar pasal exam. mcm na pergi berperang dgn komunis. haha. bonggok laa aku neh.
Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: