Monday, November 22, 2010

selesai suda 1 paper *PROJECT MANAGEMENT* fuhh bole tahan jugak soalan soalan nye. ade something part yg aku ta dpt na jawab. hahaha. agak blur sekejap laa. aku focus lebihh kt network diagram. tah apasal tahh. maybe sbab senang kott. hehe ;p

agak lame jugakk na pkir pasal esay kann. na buat ayat tuhh yg aku lemah siket. tp aku try sedaya upaya aku setakat mane yg aku bole. ehh ehh jgn igt exam aku neh da abes. silap laa kann. tggal 5 saje lg paper yg bole buat. esok exam financial accounting. whatt ACCOUNT? i dont like this subject. susa yg melampau sgttt. aku try yg the best laa. mlm nnti na study kaw kaw punye. haha. skang aku na tido kejap. baru bole study dgn baekk punye. hehehe btw, wish me luck for exam tomorrow (:

Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: