Tuesday, November 23, 2010



kami bertekak lagi. tao ta sape kami tuhh? yess aku & my boyfiee. tah hape laa yg dye ta puas aty dgn aku. asal aku call jee msti ade yg ta kene. dye msty na mara mara aku. grr tension laa aku mcm nehh. sayanggg ! nape you buat i mcm nehh? ape sala i? i tatao da na ckp mcm mane. i cube na berbaek dgn you. kalo bole i tanak gado gado dgn you. i na kite hepy slalu. please jgn laa mara mara i. i ta bole laa kang msty i sedey pastuh nangess.

i tao u msty tension dgn hp you tuh kn. hp you tuh ta bole pakai da. you na text i pown ta bole. na tekan button button tuh pown susahh. i na tolong tp tatao na wt mcm mane. i pown da tade hp da sygg. kalo i ade duet da lame i bg u hp baru. tggu laa kalo i keje nnti tyme cuty. tp u plak ta bg i keje. mcm mane i na dpt duet. adehh byk nye masalah. sementara wktu neh u pakai laa hp tuh dulu ekk. da gaji nnti you beli laa hp. kalo ta cukop duet kew ape kew ckp laa dgn i. mane tao i bole tmbah kn siket. i tanak da tgok u tension pasal hp tuhh. kesian sayanggg.



Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: