Saturday, December 4, 2010

TAK KESAMPAIAN




ari nehh aku ade latihan untuk lesen moto. ehh btol kew latihan nehh? maen sebot jerr padahal lupe name tuhh. uhh whatever laa kan. awal awal pagi pkol 7.00 a.m aku da kene bangon. mcm pergi kelas plak bangon pagi pagi nehh. ikot kan aty aku malas sgt na pergi. tatao laa asal. memang aku dah ckp dgn my mom and dad. and then my dad call Encik Zaini and tanye bole ta kalo aku ta g ari nehh. Encik Zaini ckp ta bole. bcoz latihan ari sabtu and ahad jerr. dgn rase malas yg teramat sgt, aku pown kelam kabut bangon and teros mandi. time tuh pkol 7.30 a.m. org tuh dtg umah aku pkol 8.00 a.m memang terbaekk laa kan. sebbek aku siap awal ari nehh. dgn rambot yg teratur. haha. serabai gile kott. lpas pakcik tuh da amek aku dye amek org laen plakk. sume skaly budak yg dye amek 4 org. 2 org gurl tuhh ujian komputer. aku dah lpas dah bnde tuhh. tggal laa aku dgn sorang boy neh na pergi langat. otw na pergi tuhh, pakcik tuh ade ckp " kete kancil nehh bunyi mcm moto bot kan " aku bantai gelakk jer. plus dye ckp takot ta smpai na naek bukit ampang. dah smpai bukit ampang, mmg btol btol ta smpai na naekk. baru naek siket na ta bole. na masok gear 1 pown ta bole. aku dah blur da time tuhh. haihh. bole plakk buat hal. time tuhh mmg dah lmbat gile laa. tgok jam pkol 9.30 a.m. mmg ta laa kalo kami na g sane kan. so pakcikk tuhh ckp ari neh batal and tunda esok pagi. dalam aty aku dahh panas dahh kan. so makne nye pagi tadik just jalan jalan makan angin jelaa? haha thanks pakcik bawak kami jalan jalan satu ampangg. tao aku ta pergi pown tape. see, naluri aty aku nehh kadang kadang btol. mmg dah pagi pagi tadik aku rase malas na pergi. tgok tgok mmg ta jadikk. haihh. bebulu jer rase nye. tapi tapee (; my boyfiee sebok sgt ckp aku mggatal. hishh sayang sayang ! i ta mggatal pown. dont worry okey ! bole plak dye ta bg aku pergi sane. then smpai umah aku teros calling dye and dye still ckp aku mrayaw dgn jantan pagi tadikk. YA ALLAH ! susa btol na bg dye caye. aku dah smpai umah pown dye still ta caye. dye suroh aku bukti kn aku kt umahh. then aku bukak televisye. tuh pown still ta caye lg. aku pown call dye pakai fown umah aku. hahh baru laa dye caye. huhuhu kami pown borak borak after that aku continue sleep (:



Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: