Sunday, November 28, 2010

ENJOY PUAS PUAS

yeahhh. exam dahh habes. neh laa mase yg aku & rakan rakan MMC nantikan. mmg seronok yg teramat sgt laa kan. lega siket aty aku neh bile exam da habes. tp mase exam tuhh mmg ta suke laa. mcm mcm na kene pkir. serabot da otak nehh. tension gilee. ade susa ade senang. ade yg aku bole jawab, ade yg takk. huhh pening peningg. but now ta pening dahh. rase happy. tp ta bole na happy sgt laa kan. result blom kuar lg. tah mcm mane laa result aku nnti kan. i hope everything is ok. hope tade laa yg GAGAL. now da start cuti sem. rase kejap jer da abes sem 4. n then cuti for 3 weeks only. kejap gile babun. ta puas na enjoy sakan. igt cuti nehh na keje part time. tapi... my boyfie ta bg laa plakk. hishh bengang btoll. dye membebel kt aku mcm nehh

me : sayangg, cuti nehh i igt na keje part time laa. bole ta?
my boyfiee : tayah laa ngade ngade na keje.
me : laa asal plakk? at least dpt laa siket duet dari dok umah jer,
my boyfiee : kalo u na sgt duet, i bole bg laa.
me : urmm, i na wt pew cuti nehh? takan dok umah jer. boringg laa. pleaseee. i na keje.
my boyfie : tayah laa !! nnti kang ta dapat jumpe.
me : sayangg, mlm kan bole jumpe.
my boyfie : degel btol laa. i ckp tayah tayah laa. nnti bile i cuti u plak keje. susah laa !
me : urmm, okehh ( kecewa )

hahaha. tuhh laa sayangg aku sbenarnyee. susa btol dgn dye sorang nehh. lastly, aku pown dga laa ckp dye. nntikang lg dye ngamok kn. so cuti nehh aku ta keje. before bofore neh aku pnah keje part time mase sem break. but kali nehh ta dapat. ohh so sadd !

cuti nehh maybe aku habes kan mase dgn amek LESEN. haha lesen moto k bukan kete. lesen moto aku tuhh tah bile laa na abes. tah bile laa na amek test JPJ. bkn tanak amek laa. tp d sebab kn ketakutan yg terlampau laa jadik mcm nehh. adehh malu nyee. my dad pown da biseng biseng daa. dye call & tnye bile na abes kn lesen moto nehh. baru L kott. hahaha. klaka kann.

Dah baca tuh komen laa sikit yee :)

0 org yang membebel: